12 Ağustos 2011 Cuma

ALIŞVERİŞ KAÇAMAĞI..

uzun süredir alışveriş yapmama yeminimi dün malesef daha fazla dayanamayarak bozmuş bulunuyorum..
Ama yinede aşırıya kaçmadan kendimi frenleyerek karlı bir alışveriş yaptım..alışverişim hem kozmetik hemde giyim üzerineoldu.. ama bu postta giyim üzerine olan alışverişimi sizlerle paylaşıyorum..
öncelikle bershka nın yeni sezonundan aldığım bu çantaya resmen sevdalandım..resimde tam belli olmuyo ama inanılmaz güzel bir kırmızı..tabi hemen zıt renklerle bir kombin yapıp dışarda taktım...inanın herkesin gözü çantamın üzerindeydi..okadar güzel bir rengi var..ve duruşuda bana göre çok tarz..eğer başka renkleri gelirse gözüm kapalı havada kaparım..takipteyim..

-ikinci olarakta H&M den yanları süet olan bu taytı aldım..buda yeni sezondan..giymek için sabırsızlanıyorum ancak havaların biraz daha soğumasını bekliyorum..ben bu taytı sonbahar ve kış aylarında uzun salaş kazak ve hırkalarla,yine uzun çizmeler ve kovboy çizmeleriyle kombinlemeyi düşünüyorum..ne dersiniz siz aldıklarımı beğendiniz mi?...

25 yorum:

  1. Evet bende çantana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben tayta bayıldım valla, amannn yap gitsin alışveriş nolcak hehe :D

    YanıtlaSil
  3. cantan coook güzel ♥♥

    YanıtlaSil
  4. cantan cok guzelmıs:)

    iremorsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. I love your bag.. and the drawing of your header is amazing!!

    xoxo
    www.mycherrygum.com

    YanıtlaSil
  6. çantanı çook beğendim uzun süredir almak istiyorum ama fırsat olmadı daha kahverengi ve kahve mavi çift renkli olanı var eminim onları da beğenirsin :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. çantaya ve tayta bayılddım resmen,kombinini bekliyorum:)
    takipteyim artık:)

    http://fashionozge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. blogunda başarılar;) editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Cantan cok guzel ve pantolonunda bayildim gule gule kullan canim =)

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Kirmizi Satchel harika! :)

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. like the pretty red bag!

    love
    nancyxo

    YanıtlaSil
  12. lovely bag!

    fashionableroad.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. canta süper ötesi biseyyyyyy !!!!!!!
    cok cok cok begendim !!

    YanıtlaSil
  14. Such an awesome bag! I love it! xoxoxo

    YanıtlaSil
  15. blogun hyrlı olsun cnm cıdden zevkli secmler yapmıssın ;)
    Tayt cok guzel ;)

    YanıtlaSil
  16. yeni sezon gelmiş ben hemen bakmalıyım
    o kdr cok sey almıstım ki bakmaya korkuyorum magazalara
    tayt guzelmiş
    ben seviyorum boyle taytları diğerleri cok basıt duruyo zaten

    YanıtlaSil
  17. A cnm tayttan bende de var hatta bunu giydigim bir postum bile var:) amsterdam hm den almstmmmm:) cantada cok hoss gule gule kullan

    YanıtlaSil
  18. Çantanı çok çok beğendim güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  19. wow, those pants look so cool!

    xxx
    Daria, the Fashionsurfer

    YanıtlaSil
  20. kırmızı posta çanta harika görünüyor.güle güle kullan :)
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. kirmizi cantan harikaaaa... cok begendim kotla cok güzel durur eminim..

    YanıtlaSil
  22. çanta cok cici. iyi günlerle kullan :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil